neaelisabethansson

Alla inlägg under oktober 2011

Av neaelisabethansson - 29 oktober 2011 17:36

Shao shao, har nt bloggat på länge och nu skriver jag varför.

Jag har nt bloggat på ett tag för att:


* Jag har inte haft tid (hästen, kompisar m.m)

* Känns väldigt onödigt att blogga när knappt någon läser vad jag skriver, bortslösad tid.

* Finns viktigare saker än att sitta och skriva om vad jag gör när jag knappt inte har några besökare.


Men nu har jag höst lov och nästan allt är bra!:)

Skriver lite om vad jag gjort som jag nt skrivit om på sista tiden!


* Tävlat hoppning i Vikbolandet:

   gick jätte bra, hoppade två LC, i första klassen gick jag felfritt, i andra klassen så hade jag oturen att jag hade tappat

   en sak från stigbygeln i första klassen så i andra klassen tappade jag ofta stigbygeln och kunde därför knappt inte 

   stå upp över en del hinder och därför petade jag en liten bom i omhoppningen (bred oxer).

   Men jag var endå väldigt nöjd!


* Tränat för Ted som jag nt har gjort på typ en månad:D 


* Vart på disco (inte så jätte kul)


* Vart med kompisar


* Tävlat KM i dressyr:

   Kmr nt ihåg vad jag fick för procent men jag var en poäng/procent ifrån den som vann.



Men vi har köpt en ny dator så vi har inga bilder nu men vi ska snart överföra dom!

Och jag ska lova att jag ska bli MYCKET bättre på att blogga om ni läser min blogg oftare!

Och så såg jag poå idol igår, vilka håller med mig om att det var bra att Linni åkte ut?^^


Hoppas ni orkade läsa HELA inlägget och komigen läs bloggen oftare pleace!


//Nea


 

Oj, hade visst en bild, hahaha!<3  

   

Av neaelisabethansson - 12 oktober 2011 20:55

Håller på och pluggar engelska glosorna nu som vi ska ha förhör på imorrn:(

As trökigt.....

Men asså är nt på ''blogg humör'' just nu så bye bye:/

 

Av neaelisabethansson - 5 oktober 2011 14:27

Japp, blev mini KM mästare igår med lilla Bosse<33

Han va skit duktig och jätte pigg så nästa år satsar vi på KM istället om han håller sig frisk<3

Drar till Vikbolandet (hoppning) den 22 Oktober och KM i dressyr 24 Oktober, Några fler som ska dit o tävla/titta ??<3

Men glömde säga att jag kom tvåa i själva klassen!

   igga bilden bara;)


Pussis // Neaa<333

Av neaelisabethansson - 3 oktober 2011 18:56

Japp, drar ut och springer nu, så bye bye!

    

Av neaelisabethansson - 1 oktober 2011 12:52

Jao idag när jag red var Bosse väldigt väldigt pigg  asså!<3

Men gick ner till stallet kl 9 typ och först klippte vi honom sen red jag och sen cykla jag hem och sprang, och så duscha jag och nu sitter jag här!

Men nu kmr jue lite bilder!

         


Shao shaoo//Nea<3  

Presentation


Här på bloggen kommer jag mest skriva om ridningen men också om vad jag gör och så, men mycket om min ponny Bosse!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Häst tävlingar

Häst träningar


Ovido - Quiz & Flashcards