neaelisabethansson

Alla inlägg under november 2011

Av neaelisabethansson - 30 november 2011 15:37

Idag har jag ridit ut med Lisa Klofsten:)

Vi typ hade med oss fika och så fika vi i skogen XD

"Bolle" och "Talle"  var as pigga x)

Hihihi!


WWW.lisaellafilippa.blogg.se


Kraam//Linnea<3


Av neaelisabethansson - 25 november 2011 21:42

sen jag bloggade sist hare hänt enormt mkt!!!

Jag har tex kommit tvåa i een LC i Åtvidaberg med lilla Bosse!

Film finns nedan!

Ellar ja, bara för det kmr jag nt ihåg mer hehehe  

Här kommer två bilder o en film från Åtvidaberg!

 

 


Och imorrn drar man te Stockholm o till globen o stockholm horse show!!<33

Snart ska jag nog gjöra en ny header oxå:/



Kramiiiizar//Linnea<33



<3

Av neaelisabethansson - 4 november 2011 21:21

Har vart i Borås i typ två dar nu men kommit hem nu;)

Red nt idag heller men kom hem i förmiddags tyip sen åkte jag och hämta Grynet älsklingen hos morfar.

Tittar lite på IDOL nooow!

Men i borås köpte man lite kläder och så!

  <---------Såna här köpte jag:)

  <-------Ooch den här<3




Men sitter här o laddar redan nu till nästa helg (Lördag) inför tävling i Åtvidaberg, hoppar en LC o en LB.

Hoppade i Onsdags i ridhuset, 95-100 bana utan ngra problem, skit piigg!

känns som det kmr gå bra, men man får nt hoppas för mkt bara!;)

Han är ju rätt så säker i LC nu så nu kör vi LB igen, Tagga!!

Men see yaa //Nea<3

Av neaelisabethansson - 1 november 2011 12:33

vaknade typ nyss 

Fast nu har jag ätit lunch också, blev ingen frukost, heehee, vaknade jue kvart över tolv  

Sen blire stallet o hoppa älsklingen, blir o hoppa lite studs, m.m  

Men ute äre bara grått, men vindstilla, ngn mer än jag som längtar efter snön?!  

Ja vet, ja är lite pucko som längtar efter snöö!!!!   

Nästa tävling är i Åtvidaberg, en LC och en LB med Bosse buuus    



Men ida blire o typ bara chilla lixm kanske hittar på ngt sen xD<3

Och nu äre November jue och jag ska försöka blogga skit mkt :D  

Igår va man på Utvecklingssamtal och dä gick väl ganska bra, jag är ju så duktig, hehe, och sen drog man te fiket  o sen affärn o sist men nt minst, gårn :D<3


En as bra låt asså, Moves like jagger<3


En annan braig låt oxå, mistletoe, Justin Bieber<3



Men kan ni nt skriva en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva här om på blöggen??:)<3

Och nu har jag inga bilder på datan men snart är dom överförda!<3


Bye Bye//Nea<3








Presentation


Här på bloggen kommer jag mest skriva om ridningen men också om vad jag gör och så, men mycket om min ponny Bosse!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Häst tävlingar

Häst träningar


Ovido - Quiz & Flashcards